



Transmisje live
Transmisje live są bardzo skutecznym narzędziem komunikacji z widzami. Podnoszą rangę, wzmacniają prestiż i wpływają na wzrost popularności organizowanego wydarzenia. Skracają dystans do odbiorców i powiększają ich grono. Są niezastąpionym narzędziem w działaniach promocyjnych.
Do większości zastosowań świetnie nadają się dwie najpopularniejsze w Polsce platformy społecznościowe: Facebook oraz YouTube. Obie są darmowe i automatycznie transkodują stream do różnych formatów wyjściowych, dzięki czemu mogą go oglądać wszyscy widzowie, niezależnie od szybkości łącza i urządzeń na których wyświetlają transmisję. Bez względu na to czy spodziewasz się 5 czy 5000 widzów, zarówno Facebook jak i YouTube świetnie sobie z tym zadaniem poradzą. Obie platformy posiadają rozbudowane narzędzia do analizy wyświetleń.
Facebook walcząc o pozycję dominującego gracza na rynku wideo, bardzo mocno podnosi zasięgi wydarzeń transmitowanych na żywo. Łatwo możesz zwielokrotnić liczbę odbiorców, wykupując płatną promocję. Interfejs Facebooka wyświetla komentarze do transmisji live, umożliwiając komunikację i interakcję z widzami. Pod tym względem jest bezkonkurencyjny.
YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką w Internecie. Każde wideo na platformie jest przechowywane w odpowiedniej kategorii, a po wyszukaniu zostaje natychmiast udostępnione. Wszystkie zapytania z wyszukiwarki Google również przeczesują zasoby tej biblioteki wideo. Oferuje świetną jakość i już podczas transmisji nagranie można przewijać, cofać i łatwo udostępniać innym.
...czytaj więcej >Na etapie przygotowania produkcji starannie dobieramy ekipę. Za naszymi kamerami zazwyczaj stają zawodowi operatorzy z wieloletnim doświadczeniem telewizyjnym.
System realizacyjny oparty jest o zestaw komputerowy, a to oznacza, że jest o łatwo skalowalny. W zależności od przewidzianego budżetu i oczekiwań klienta możemy podpiąć od 1 – 10 kamer Full HD. Dysponujemy regulowanym (maks.12 m) kranem kamerowym. Dźwięk możemy wyprodukować samodzielnie, wykorzystać istniejące nagłośnienie i zarejestrować tzw. sumę, lub zastosować kombinację tych rozwiązań.
Zapewniamy montaż i postprodukcję zarejestrowanego materiału. Na bazie zdjęć nagranych podczas transmisji, realizujemy krótkie filmy relacjonujące całe wydarzenie. Mogą one być wykorzystane, do dopełnienia działań marketingowych po zakończeniu eventu.
Realizacje >